رواية علي اوتار قلبي الفصل السادس عشر 16 بقلم هنا سلامة

موقع أيام نيوز


بيلا ضحكت بسُخر"ية: على أساس الحب مو"لع في الدرة يا آسر ! 
أخدت نفس عميق ور"مت مفتاح الڤيلا في وشه وقالت: أنتَ كدة حُر.. وأنا كمان.. هسيبك.. بس لسة عندي شرط 
قعدت قدامه وقالت بتنهيدة حارة: تقدر تقول، مكافأة نهاية الخد"مة ! 
يعني بعد المر"مطة دي من حقي على الأقل أخد تذكار منك ! 
آسر أخد نفس عميق وقال والدموع بتلمع في عينه: هعمل أي حاجة.. بس خليكِ جنبي يا بيلا.. 
بيلا بعصبية: متقولش بيلا !! وبعدين مين دي إلي تفضل جمبك؟؟ أنا حاسة إني قذ"رة.. عاوزة أروح بيتي الأوضة وصالة وأنام وأنا مطمنة وضمـ"يري مرتاح وأصلي وأقرأ في مصحفي.. أروح شغلي وأزور قبـ"ر أمي وأبويا.. 

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
قربت عليه وضر"بته في قلبه وقالت بدموع وضعـ"ف: وأقفل على قلبي إلي حبك ! وأفضل لوحدي.. لوحدي زي ما كنت.. 
آسر بدموع وهو حاسس بو"جع في قلبه: أنا بقى مش عاوز أكون لوحدي زي ما كنت.. خلينا سوا.. ونتجوز ونفضل جمب بعض.. والله هعو"ضك عن أي أ"ذى حصل مني !! 
بيلا بعصبية: إخر"س ! دة مستحيل.. إتفضل نفـ"ذ إلي هطلبه منك ! 
آسر بإستسلا"م: تمام 
...... #هنا_سلامه.
وصلت شجن وفوزية سوا للمستشفى، وفوزية بتسند شجن إلي كانت بتعيط وبتصر"خ.. 
فـ قالت فوزية ببرود: إستـ"ـحملي شوية بقى ! 
شجن و"قعت منها من تعبها، فـ جم الممرضين يشـ"ـيلوها على الترو"لي، ودخلوها العمليات فورًا.. 
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
أما فوزية وقفت ببرود جمب غرفة العمليات.. 
لحد ما موبايلها رن فـ ردت وكانت بنتها تهاني.. 
فوزية بتنهيدة: أيوة يا تهاني؟؟ 
تهاني أخدت نفس عميق وقالت: طمنيني عليكِ، عاملة إية؟ 
فوزية بغيـ"ظ: أهو في الز"فتة المستشفى عشان شجن بتولد 
شهـ"قت تهاني بصد@مة: معنى كدة إني لازم أنفـ"ذ في أقرب وقت.. مو"ت سميحة لازم يتم ياما.. أنا هقفل دلوقتي.. سـ... 
قاطعتها فوزية بلهو"جة: لا إستني، الواد إلي جاي الدنيا دة مينفعش يبقى إبن حر"ام والله أعلم البت شجن دي هتعمل فيه إية.. أنا في مستشفى ال*** الخــاصة.. عرفاها طبعًا بتاعة بـ"يع أعضا*ء وكل شغلها قذ*ر.. عشان كدة لازم أكتب الواد بإسم حد وأحـ"ـميه من الحياة دي.. غير كدة هياخدوه ولاد الـ*** دول ويبيعـ"وه.. عشان كدة أنا عاوزة منك تبعتيلي صورة بطاقة فخر باشا في أسرع وقت.. أكيد هو إنسان وهيفهم أنا عملت كدة لية.. أنا صعبان عليا الطفل إلي هييجي الدنيا من غير أب وأمه ممكن تر"ميه ومصيـ"ـره يكون السو"اد في الدنيا دي.. 


تهاني بسُخر"ية: ومن إمتى طيبة القلب دي ياما؟ ما أنتِ موافقة على قتـ"ل سميحة ! رغم إنها غلبا"نة برده ! 
فوزية بعصبية وصوت خا"فت: عشان شجن مسكا"ني من إيدي إلي بتو"جعني ومعاها ڤيديو وأنا بسر"ق كام حاجة من عندهم.. أة أنا تو"بت بس القا"نون مش هيبص لتو"بتي.. دة غير إن إلي بنعمله دة هيكون ليه مقا"بل وهو فلوس منحلمش بيها.. أما العيل دة ملاك.. جاي الدنيا جديد.. مصلـ"حتي إية في إني أخليه إبن ملـ"ـجأ ولا شوا"رعجي ويتربى في الشوارع ويشوف حاجات صعـ"بة بدري بدري.. متنسيش إني بت ملـ"ـجأ وعارفة كويس يعني إية البني آ"دم ميكونش عارف أبوه وأمه.. يروح لبيوت أشكال وألوان.. ويتمر"مط ! 

يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
تهاني أخدت نفس عميق وقالت: حاضر ياما.. هحاول.. سلام دلوقتي بقى 
فوزية بتنهيدة: ماشي.. سلام 
وقفلت، وفجأة لقت الممرضين خارجين ومعاهم طفل.. عليه د"م.. ملفوف بشاش أبيض ! 
بيعيط.. بيصر"خ.. بير"فص.. بيتنفس.. 
إبتسمت فوزية وقالت: ما شاء الله.. الله أكبر.. يا حبة عيني 
جيه الممرض وقال: عاوزين نسجل الطفل يا ست.. فين أبوه؟؟ 
فوزية بثقة: سجلوه بإسم عُمر فخر كامل.. فخر كامل يبقى أبوه بس حاليًا مسافر.. في أقرب وقت هجيب لكم البطاقة 
الممرض: بس دة شغل مش قا"نوني يا.. 
طلعت فوزية فلوس من جيبها وحطتهم في إيدُه وقالت: لا قا"نوني، وبعدين دة كلام على ورق كدة بس.. يعني لسة مفيش حاجة رسمي 
الممرض: طيب خلاص.. بس لازم البطاقة في أقرب وقت وبالنسبة لبطاقة الأم؟؟ 
طلعتها فوزية من شنطتها وقالت: إتفضل.. 
إبتسم الممرض: تمام يا حجة.. 
( دي بس زي تسجيلات مبدائية في المستشفى، وللعلم المستشفى دي كانت مجهو"لة ومعروف إنها سمعـ"تها مش كويسة.. وبتاعة رجل أعمال بيتا"جر في الأعضاء.. فـ بيمشوا أي حاجة وكل حاجة.. ومفيش عندهم أي ضمـ"ير، والموضوع أكبر من إن الطفل يتكتب بإسم فخر...! ) 
.... 
بيلا حطت ورقة وقلم قدامه: تكتب لي نص ثرو"تك 
آسر بصد@مة:....................... 
أما عن بيلا فـ قالت إلي خلاه يتصـ"دم ويند"هش.. 
تتبع وللحديث بقية.. 

تم نسخ الرابط