رواية جنون الحب الفصل العشرون 20 بقلم يارا عبد العزيز

موقع أيام نيوز


ندى بخوف شديد وتوتر: عرفت عمتو قالتلى دلوقتي
فارس بشك: تمام ممكن تسبينى لوحدى لو سمحتى
ندى: تمام
خرجت بسرعة بخوف: غبية غبية يا ندى كنتى هتكشفى نفسك انا لازم بعد كدا احسب كلامى معاه
ادم: بتكلمى نفسك ولا ايه
ندى بخوف وعصبية: والله هى ما ناقصك انت التانى
ادم: انتى بتتكلمى كدا ليه
ندى: عن اذنك
ادم بغضب: مالها دى تقريبا حور كان معاها حق اما قالت رخـ'مة اوى 
خبط على الباب
فارس بغضب: يجماعة عايز ابقى لوحدى هو فيه ايه
ادم فتح الباب واتكلم بهزار: انت هنا فى مستشفى يا دكتور مش فى بيتك
فارس وهو بيعقد على مكتبه: مش حمل انى اتكلم مع حد يا آدم يا ريت لو اعرف اشيل قلبى ووجعه يا ريت لو كنت مـ'وت قبل ما اشوف حاجه زى كدا

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
ادم: انت مصدق بجد
فارس: والله ما قادر قلبى استحالة يصدق حاجه زى كدا من اللى عشقها انا بتـ'قطع من جوا ومحدش حاسس بيا الكل عليا وعلى قلبى واولهم عقلى عقلى مصدق يا آدم مصدق انا شوفت بعينى
ادم: اوقات لازم نمشى ورا قلوبنا عشان نرتاح
فارس: طب وافرض عقلى طلع صح وقتها ايه اللى هيحصل همـ'وت يا آدم فاهم يعنى ايه همـ'وت 
ادم: طب اهدى وفكر إلا اما هتلاقى حاجه تريح قلبك وتطفى النـا'ر اللى جواك
فارس: تمام


ادم: طب بالنسبة فيه عملية دلوقتي وعايزينك
فارس وهو بيرجع راسه لورا: شوف سيف انا مش هينفع ادخل عمليات وانا كدا 

تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
ادم: تمام تمام اهدى وريح نفسك انهاردة هخلص العملية واجيلك
فارس: تمام
حور: خلاص يا ماما كفاية كدا
عزة: انتى مكلتيش حاجه يحبيبتى الدكتورة قالت لازم تاكلى
حور: والله ما قادرة كملت وهى بتحط راسها على المخدة
: انا عايزة انام
عزة: ماشى يا قلب ماما نامى شوية 
ليلى: الدكتورة قالت المهدئ اللى فى المحلول هينيمها يا مرات عمى متقلقيش عليها 
عزة وهى بتحط ايديها على راسها وبتعيط 
استغفر الله العظيم الذي لا اله الا هو الحي القيوم واتوب اليه ♥️
: ربنا يصبرك ويقويكى يبنتى
ندى بصت لحور بسخرية: تاخد الاوسكار فى تمثيل المرض مش عارفه حبها على ايه يلا مفضلش كتير وفارس يبقى ليا انا وبس
فى المساء ليلى وندى وسمية مشيوا وفضلت عزة مع حور فارس راح عند حور الاوضة كان عايز يشوفها حس ان قلبه وعينيه محتاجين يشوفها ويشبعوا من ملامحها اللى بيعشقها دخل الاوضة وهو بيفتح الباب بهدوء دخل لاقى عزة نايمة على الكنبة وحور كانت نايمة قعد جانبها على السرير ومسك ايديها بحب كبير مقدرش يتحكم فى دموعه اللى نزلت
: انا مبقتش عارف اعمل ايه اصدق قلبى اللى بيقولى انك محبتيش غيرى وانك استحالة تعملى كدا ولا اصدق عقلى اللى شافك بعينى اعمل ايه يا حور اعمل ايه والله انا بمـ'وت اكتر منك بكتير
سرح وهو بيفتكر كلامها
: والله العظيم رنيت عليك حتى لاقيت موبايلك مغلق
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
بدأت الجملة تتكرر وتتردد فى دماغه قام بسرعة عدل دماغها بحنية مفرطة وخرج من الاوضة راح محل موبايلات قريب من المستشفى
فارس وهو بيديله الفون: لو سمحت تقدر ترجعلى المكالمات المحذوفه من هنا 
: ايوا طبعًا
اخد منه الموبايل تحت نظرات التوتر من فارس
فارس فى نفسه: يا رب اكون غلطان يا رب 
بعد فترة من الوقت
فارس: ايه بان معاك ان فيه حاجه محذوفة
يتبع.......

 

تم نسخ الرابط