رواية ليلتي الجزء الاول 1 بقلم سلمي ابراهيم

موقع أيام نيوز


لين..طيب يعلي.....انا وماما هننزل نجيب حاجه من تحت بس لما اجي لازم اتكلم معاك....
علي..روحي يلين.......
مشيت لين وخرجت هي وامها من باب البيت وهو خرج من الاوضه كدا وعينه ع أوضة ليلي......
مقدرش يمسك نفسو وراح لحد الاوضه وخبط لكن محدش رد عرف انها نايمه...فتح الباب بهدوء لقاها نايمه زي ما سايبها وقف شويه ادامها كدا فضل يبصلها وهي نايمه ومبتسم ومركز في كل تفصيله في وشها...وقرب وشو ناحيتها كدا بدون اراده كان هيبو.سها من خدها...لكنو افتكر انو مبقاش ينفع...كان زمان ممكن ينفع لكن دلوقتي خلاص...بعد عنها كدا وخرج من الاوضه بهدوء شديد.....قعد شويه ورن فونه وكان يحي

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
علي..اي يبني.....
يحي..مش هتيجي الجيم.....
علي..جاي طبعا...تعالي خدني يسطا.....
يحي..اشطا انا اصلا تحت بيتك اهو.....سلام....
علي..سلام......وقام دخل اوضته ولبس وجهز نفسو ولقا الباب بيخبط راح فتح ليحي...
علي..انت ياض مش قولت انا تحت البيت...
يحي..منتا علطول بتعملها فيا عادي يعني....في حد هنا
علي..اه...ليلي بس نايمه....
يحي..يااه اخيرا قعدتو لوحدكم......
علي..ما تحترم نفسك ياض انت في اي......
يحي..طب أنجز.. هنمشي ولا اي....
علي..هدخل بس اعرفها واجي....
يحي..عرفها براحه هاا
علي..اقسم بالله انت زبا.له.....انا داخل وخارج علطول.......
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
دخل علي لقاها قاعده عالسرير.....
علي..ها...عامله اي دلوقتي........
ليلي..احسن حاجه بسيطه..
علي..طيب..انا هروح الجيم دلوقتي..هاجي عالساعه ٥ مثلا..تكوني لابسه وجاهزه عشان هنروح للدكتور 
ليلي..حاضر...خد بالك من نفسك 
علي بابتسامه..حاضر.....سلام.......وسابها وخرج 
علي..يلا بينا...


يحي..يلا......وجايين يخرجو لقو لين وامها جايين.......
لين..رايح الجيم 
علي..اه.....
لين..طب متتاخرش عشان عاوزاك اتكلم معاك
علي..هودي ليلي للدكتور الاول.....وبعدها نتكلم....
يحي..هي ليلي تعبانه...

علي..تعالي هحكيلك في الطريق...
ومشيو هما الاتنين 
لين..شوفتي يماما..ليلي بردو الاول....
علياء..اهدي بس..انا بظبطلها مهموز...اهدي بس.....
راح علي وخلص الجيم وبعدها روح ولقا ليلي فعلا جاهزه ومستنياه..ودخل هو اخد دش ولبس واخدها وخرج وصلو لحد الدكتور 
علي..مالك خايفه لي....
ليلي..مش مطمنه بصراحه........
علي مسك ايديها بيطنها..متقلقيش طول ما انا جنبك....
بصتلو بكسوف وابتسمت.....
السكرتيرة..ليلي ايمن محمود السباعي 
علي..ايوا احنا....
السكرتيرة..اتفضلو.......ودخلو هما الاتنين وكانت ليلي خايفه اوي ومش مطمنه مش عارفه لي 
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
كشف عليها الدكتور..وبقالك اد اي ف الوضع دا......
ليلي..شهر تقريبا....بس الوجع زاد اوي اليومين دول 
علي بقلق..مالها يدكتور 
الدكتور..هنحتاج نعمل اشعه الاول عشان نطمن 
ليلي بقلق..طب حضرتك شاكك ف اي.....بصراحه 
الدكتور بحزن..احم...هو بصراحه انا شاكك انو...احم....كانسر.....
ليلي وعلي اتصدمو وووووو.......

الدكتور بحزن..احم...هو بصراحه انا شاكك انو....كانسر عالرحم.......
اتصدم علي وليلي وبصتلو كدا وعيونها مليانه خوف جدا ودمعت كمان
علي بنبرة حزن شديده..طب....وهو لو لقدر الله طلع كدا.....هنعمل اي يدكتور.....
الدكتور..هنضطر نعمل جلسات كيماوي....وبعدها لو محصلش التحسن اللي في دماغي....لازم عمليه 
كانت ليلي مش قادره تتكلم ودموعها نازله وبس...
الدكتور..لا...لازم تجمدي كدا يليلي.....اهم حاجه في العلاج النفسيه طبعا...لو نفسيتك حلوه هتخفي بسرعه جدا...

تم نسخ الرابط