رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

رينو: بصت. شافت مراد واقف جنب المطبخ. وحطت ايدها على بقها ولسه هتنادي بصوتها كله.
مراد: شاورلها تسكت خالص.ونزلت تجري عليه.. واترمت في حضن مراد..
..وفهد: طبعا قلبه مش ساكت وهيطلع حرفيا من مكانه.. وشعرها اللي خلاه يتوه
رينو: اترمت في حضن مراد بدموع.. ابيه مراد حبيبي وحشتني قوي قوي. الحمد لله اني شوفتك.
مراد: رفعها من على الارض. حبيبتي انتي اللي وحشاني قوي قوي قوي.. ونزلها ومسح دموعها. كفايه بقى دموع. انا همسح دموعك. ولسه دموع فريحه. ولسه دموع. مريم. ونور. اهمدو بقى..انا مش جاي امسح هنا …
رينو: ابتسمت. وباست مراد من خده. حبيبي يا ابيه نورت البيت كله.. حمد لله على سلامتك.. تعالى نقعد في الليفنج مع بعض.. وانا هاعمل اتنين كابتشينو واحكيلي كل حاجه.. وبعدها نصحى بابى ومامى هيفرحو اوى. وخصوصا بقى فريحه. ونور موجوده هنا مع أبيه محمد. وزين هيفرح اووى. ورتى كمان

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
مراد: شدها من ايدها. لالا انا مش عايز حد يعرف انهردا انى جيت. هعملها ليهم مفاجاه الصبح. ماشى.
رينو. اوكى حاضر يا ابيه.وجواها نفسها تسأله على فهد..
مراد: لسه هيتكلم.وكانت ريتال نازله على السلم. ومعاها الببرونه.
مراد: ياااادى النيله. اهي بدءت تندع. رينو انا مش عايز حد يعرف فاهمه.
رينو: احم. متقلقش. انا هاقولها متقولش لحد. ولا حتى لا بيه زين
ريتال: نزلت وكانت لابسه إسدال.. وشافت مراد. واتفاجت وفرحت.. وابتسمت. مراد معقول. حمدالله على سلامتك.
مراد: الله يسلمك. ياريتال. انتى عامله ايه دلوقتي.
ريتال: الحمد لله كويسه.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
مراد: حمدلله على سلامتك. ومبروك يتربو فى عزكو.
ريتال: الله يبارك فيك …بجد مبسوطه انك رجعت بالسلامه..ده زين هيفرح اووى. انا هروح اصحيه. وبتلف..
مراد: شاور ل رينو تتصرف.
رينو: راحت عليها. ريتال. ريتال.
ريتال: نعم يارينو.

رينو: همست بصوت واطى.. ابيه مراد مش عايز حد يعرف أنه جه انهردا. وعايز يعملها ليهم مفاجاه بكره... وغمزتلها. انتى فاهمه بقى صح.
ريتال: ابتسمت. حاضر مش هقول لحد. وبصت ل مراد حمدلله على سلامتك. مره تانيه يامراد. دى فريحه هتفرح اوووى. عن اذنكو.. انا هجهز الببرونه للولاد. ودخلت المطبخ.
مراد: ابتسم. ونفسه. يطلع لفريحته جري. ونسى فهد.
رينو:. انا مبسوطه اوى انى شوفتك. احم هو …. هو فهد كويس
مراد: باقولك ايه..
رينو: نعم يا ابيه.
مراد: فهد هنا وقاعد في الليفنج..
رينو: قلبها دق بسرعه. وسرحت. وعيزا تروح تشوفه.
مراد: رينو…. رينو انتي يا بت
رينو: ها ايوه. ايوه يا ابيه..
مراد: بصي. كويس انك صحيتي. انتي تطلعي تغيري هدومك دي. والبسي حجابك. وانزلي علشان عايزك …
رينو: ليه ياابيه
مراد: يا ستي اسمعي الكلام.. وهاتي علبه الاسعافات معاكي.
رينو: بخوف. واتخضت. انت كويس… فيك حاجه.. حصلك حاجه..وفهد كويس..فهد حصله حاجه ياابيه
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
مراد: يا بت افصلي.. يخرب بيت كده.. انا كويس.. بس في جروح بسيطه.. وهاتي معاكي قطن. بس اطلعي.. وهاتي مضاد حيوي اخلصي بقى..
فهد: سامع الحوار. ولما رينو اتحركت. قعد بسرعه وكأنه مش شايفها..وطلعت على السلم بتجرى. وفهد رافع عينيه وشاف شعرها اللي مغطى ضهرها كله.. وقلبه بيدق بسرعه كبيره.
مراد: جاب الميه: فهد باقولك ايه
فهد: قول
مراد: انا هطلع اشوف فريحه ومريم نونو. علشان وحشيني اوي …ورينوجايه تعقملك الجرح. واتكل اشطا
فهد: احم. رينو طيب ما ينفعش تبعت فريحه. هي اللي تغير على الجرح. علشان لارين يعني ما تتحرجش وكده.
مراد: على اساس. رينو لما بتتدرب مع محمد. مابتشوفش جروح.. وبعدين ريتال موجوده. وهاقولها تقعد معاكو. وانا واثق فيك يا صاحبي.. يلا سلام..
فهد: مراد رجلك بتنزف كتير. تعالى طيب. ولارين. تعقملك جرحك الاول. وبعدين انا.
مراد: بيبص على كتف فهد التيشرت بتاعك اتغرق. دم انا هابعتلك تيشرت مع رينو. وتغير في الحمام.. واوعى تقلع التيشرت ده قدام رينو. انت بالنقص. تقص مكان الجرح وبس فاهم..
فهد: ما تقلقش..
مراد: تغير وتخلع بقى.. انجز الساعه ٢. وهبعتلك مع رينو تيشرت.و مفاتيح عربيتى تروح بيها.
فهد: ماشي يسطى تسلم
مراد: سابو وطلع.
وفهد: قعد مكانه ومستني معشوقته الصغيره..
——–
فريحه نايمه وجنبها مريم في حضنها …
.مراد فتح الباب بشويش ودخل عليها.. وقرب منها وشاف فريحته نايمه.. وكان باين على وشها انها معيطه.. مراد شال خصله شعر من على خدها. وقرب منها وباسها من خدها. وشاف مريم في حضنها وابتسم وقلبه دق.. كأنها فريحه الصغيره ومراد …
وقام جاب تيشرت واخد مفاتيحه. وعطاهم ل رينو. وقالها. تغيرى على جرح فهد فى وجود ريتال.وتطلعى اوضتك بسرعه … والمفاتيح والتيشرت ده اديهم لفهد 

تم نسخ الرابط