رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

والكل بدء يتحرك على بيته. وفهد متكلمش مع رينو لان وشها والكسوف الل واضح عليها.غنى عن السؤال. وماشى وراح شقته القديمه. لانه رافض يعيش في شقت?

لانه رافض يعيش في شقته الجديده لانه عايز يعيش فيها مع معشوقته الصغيره.وكان. مبسوط لاول مره من ٤سنين. ووقف فى البلكون وفاتح السلسله وبيضحك بحب. وسرحان فى معشوقته الصغيره الل خطفت قلب الفهد..

آدم: اخد عيلته وروح على بيته.

وطارق وعيلته وروحو على البيت. وطارق لسه بيفتح الفون علشان يلعب يابجى. رنا اخدت منه الفون وقفلته خالص. وسابته وطلعت على اوضتها وكانت مقموصه.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

.وطارق رقص حواجبه. وطلع بسرعه وراها علشان يصالحها بطريقته.

ورنا مقدرتش تقاوم كلام طارق وحبه ولهفته عليها. وصالحها اخيراا.

رينو. طلعت اوضتها. وقلبها بيضحك ومبسوط. ووشها نور اكتر من الاول. وجاتلها رساله حب من هشام. واستغربت. لكن ادايقت من الطريقه دى وعملت بلوك للرقم. وده طبعا هيجنن هشام.

رينو. نامت على السرير وماسكه السلسله الل فى رقبتها وسرحانه فى حبيبها وبتفتكر اشاراته ليها. وحضنت المخده وهي مبسوطه. وشافت الساعه وباستها. وحاولت تنام وهي بتفكر فى عشقها.

زين فى اوضته مع ريتال. الل بتحكيله عن جمال اليوم. وهي فى السنتر. وزين مركز على شفايفها وهي بتتكلم ومن غير مقدمات قرب منها وباسها. وريتال قلبها كان هيطلع من مكانه. وتاهت فى همساته. وقربو من بعض بكل اشتياق.

تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.

مالك وصل تحت العماره. ونزل وشال ساره. لحد باب الشقه. وكانت مكسوفه جدا. ودخل بيها الشقه. ونزلها في اوضة النوم. وهي كانت متوتره.

مالك: واقف قدامها. وبيتملا فيها وساكت. كأنه بيقول لنفسه معقوله أخيرا. الل قدامي دى حبيبتى.

ساره: واقفه ساكته. وبلعت ريقها بتوتر. وبتفرك في ايديها. وسكوت مالك موترها اكتر

مالك: اتنهد بحب. ساره.

ساره: بتوتر. ووشها باصه فى الارض.نعم يامالك.

مالك: قرب منها خطوه. ورفع دقنها بايده. مبروك ياحبيبتى.

ساره: احم. ا.الله يبارك فيك.

مالك: مسك وشها بايده. عارفه انا مش مصدق انى انا وانتى فى بيت واحد.

ساره: حاولت تبطل تتوتر. احم. وانا كمان يامالك حاسه انى بحلم.

مالك: من غير مقدمات ولاول مره. قرب من ساره وباسها برقه من شفايفها.

ساره: ارتجفت. وغمضت عينيها.

مالك: شاف توترها. واخدها في حضنه. يطمنها. ومسد على شعرها. شش اهدى. انا مش عايزك تخافى منى. انا عمرى ما هعمل حاجه تأذيكى ابدا. انا بوستك بس من اشتياقي ليكى. لكن مش علشان تخافى منى كدا.

ساره: غمضت عيونها بحب. واستكانت. لا يامالك. انا عمرى ماخاف منك ابدا. لكن ده الطبيعى يحصل. انى اكون متوتره.

مالك: زاد من حضنها. طيب ايه رايك. نتوضى ونصلى. وساعتها التوتر يقل. وحب يضحكها.. وساعتها يمكن الاقيكى انتى الل بتقربى منى وتبوسينى. وانا اقولك لا ياساره لا. حرام عليكى معندكيش اخوات بلاستيك. ههههه

يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.

ساره: ضحكت فى حضنه. وخوفها قل. وقالتله خلاص موافقه.

مالك: موافقه تبوسينى.

ساره: ابتسمت بحرج. موافقه نصلى يامالك

مالك: اممم كان نفسي.

ساره: نفسك فى ايه !!

مالك: نصلى ياساره. والاتنين ضحكوا. ومالك جواه حرب لان ساره هيتجنن عليها.

وخرجت من حضنه. ودخلت الحمام. واتوضت. ولبست طقم جميل لكن كانت مكسوفه جدا. بس فكرت في كلام مريم. ولبست الاسدال وخرجت.

مالك: منتظرها. وابتسم اول ماشافها. وصلى بيها.. وقال الدعاء. ومالك وقف. وساعد ساره ووقفت قدامه. ومالك. فك حجاب الاسدال. ورجع خصله شارده ورا ودنها. جعانه !؟

ساره: هزت راسها لاء.

مالك: طيب ايه رايك نطلع نأكل حاجه بسيطه. اصل براحه حبيبك مالك جعان.

ساره: هزت راسها حاضر.

ومالك مسك ايدها. وخرج بيها وراح على المطبخ. وحط الاكل الل ساره بتحبه. لانه عارف انها جعانه. ومسكها من أيدها واخدها فى الليفنج. وقعد وهي قعدت جمبه بكسوف. وبدء يأكلها. وابتسم لانها فعلا كانت جعانه. وتوترها قل وهي كمان أكلته. وجابلها منديل ومسح بوقها. وحط الاكل على الترابيزه. واخد ساره فى حضنه. وبعدها. وحط راسها على رجله وبيمسد على شعرها بحنان لحد ما استكانت تماما. ومالك نزل على عيونها وباسها. وقلبه بيدق وساره داخت وقلبها هيطلع من مكانه. ونزل على خدها. وشفايفها بكل حب بحبك ياساره.

.وساره تاهت. وبدءت تستجب مع مالك. وبعد شويه. ساره مغمضه عينيها ووشها احمر جدا. ومكسوفه تفتح عينيها. ومالك شالها. ودخل بيها الاوضه. وبدء يخدرها من تانى وقلعها الاسدال. وانهار تماما. وقرب منها وشالها وراح بيها على السرير. وساره اشتاقت ل مالك. الل بيتعامل معاها بكل حب وشوق ممزوج بلهفه. وبدء فى إثبات مليكته.

وبعد فتره كبيره.

مالك مرجع ضهره الورا وساره مخبيه وشها فى حضنه. ومكسوفه. ومالك بيضحك على شكلها وكسوفها الل عشقه اكتر من قبل. وحضنها بكل حب وباس على راسها. مبروك. ياقلب مالك.

ساره: اتنهدت بحب. مبروك عليا مالك حبيبى وبس.

ساره: حبيبى.

مالك: عيون حبيبك.

ساره: مغمضه عينيها. وبتنام. ممكن انام انهردا كدا 

تم نسخ الرابط