رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

جاسر: قعد. ومالك واقف وراه. وبيجز على سنانه.
..فهد ساب. ابوه يعيش حياته. وراح يشوش كاميرات الفيلا الخارجيه والداخليه. ورجع وقف ورا آدم مع زياد ومراد. الكل شاف توفيق وهو بيشد سوزى ونازل بيها على السلم.
آدم: حط رجل على رجل وفرد ايديه على طرف الكنبه من فوق. وبيستمتع بالمشاهده.
وطارق. قفل مع رنا. وشبك ايديه فى بعض.ولسه حاطط رجليه على التريزه.
.ومالك كان هيتحرك. لكن زياد مسكه وقاله اصبر دلوقتي. حاول تهدى. ومالك قبض على ايده وساكت. ومستنى اللحظه الل هيربيهم فيها.
توفيق: نازل على السلم. البت دى لازم تم*وت. وانتى كمان. وبيجرجرها على السلم. ونزل بيها وهي بتصرخ.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
..لكن توفيق. وقف مكانه واستغرب. ومين الل قاعدين في بيته بالطريقه دى. وزعق.. انتو مين !!!.
سوزي: رفعت راسها. وبرقت بصدم#مه. وحطت ايديها على وشها برع*ب. وشهقت. آدم العدوي.
توفيق: بصلها. وبعدم فهم. آدم العدوي. !! الإسم ده مش غريب عليا.
وبص عليهم. وبيشبه على آدم وجاسر. وحاسس أنه شافهم قبل كده. وساب شعرها.
سوزى. وقفت ورا توفيق بصدم#مه ورعب. وحطت ايديها على خدها بتخبط عليه براحه. آدم العدوي. ياتوفيق. وجاسر الصاوى. رجال الأعمال. والله ماهيرحمونا.
توفيق: صك على اسنانه. ونزل. وزعق.. خير. وانتو ازاى تدخلو الفيلا بالطريقه دى. واتنرفز اكتر.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
. لان مراد وفهد واقفين بيهزرو ويضحكو ومش مركزين معاهم.
.لكن طبعا هما مركزين جدا. بس ده بيقلل ثقه خصمك فى نفسه قدامك.
.توفيق: نا قولت انتو مين. وازاى تقت*حمو الفيلا بالطريقه دي.
طارق:. اعذرنا أننا دخلنا كدا. احنا مكناش نعرف أن البيت مفيهوش غير نس*وان.
..واغلبهم ضحك.
.توفيق: اتصدم بغيظ. ولكن شاف علبة الألماس على التربيزه. وفتح عينيه على الاخر. واتحرك بسرعه علشان ياخدها. لكن آدم حط رجله عليها.
.وفهد كان هيتحرك مراد مسكه. اهدى بقى. وخلينا نتسلى.
توفيق: وقف. وشاف من عيونهم. انهم مش خصم سهل أبدا. وحاول يكسب وقت. واكيد الأمن بره هيتصرف. وراح قعد. على الكرسي.
طارق: بصله. وشاورله.. قوم ياض.
توفيق: بص ليه. واتغاظ. لكن قام وقف.
وطارق. حط رجل على رجل على التربيزه.ورفع حاجبه.
مراد: لفهد عنيف أوى طارق.
فهد: اومال. وضحكو.

سوزى. بتترعش وعايشه لحظات رع*ب. وبتفكر. ترمى نفسها تحت رجليهم تستسمحهم ولا ت*هرب. وبتبص على باب الفيلا شافته مقفول. وبتفكر. انها تنزل من على درجتين السلم وتتسحب براحه. وهتروح على المطبخ وتخرج من الباب الخلفي.وبلعت ريقها وبتحاول تنزل درجه وتستنى شويه. وخايفه من آدم اكتر واحد. لانه بيبصلها وعينيه مركزه عليها. كأنه بيقولها نهايتك قربت اوى.
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
توفيق: وقف. ومش عارف يعمل ايه. لتانى مره يحس بالعجز كدا. ولما شاف علبة الألماس أتأكد أن ساره هربت عليهم. وكل خوفه من دليل الاعتراف. وكان مرعوب من جواه. لكن هو رجل اعمال معروف وعارف هيطلع منها ازاى. وابتسم بخب*ث.. وفكر أنه يمثل عليهم مؤقتا. احم. طلباتكم.
مالك: بعصبيه. روحك.
توفيق: بص ل مالك. بغيظ مكبت. ولكن ميعرفش مين ده. وطالب روحه ليه. لكن. اتكلم. انا بتكلم مع الكبار ياريت تركن على جمب. وانت مين علشان تقاطع الكبار.
آدم: اخيرا اتكلم.. اعرفك. ده مالك الصاوي. ويبقى جوز ساره الصاوي.
سوزى: لطمت على وشها. من الرع*ب. كدا اتاكدت انها هتموت. ولو آدم هيرحمها. مالك مش هيرحمها. ولازم تهرب. مفيش حل تانى.
توفيق: بصدم#مه. وخ*وف مبهم. وبلع ريقه. لانه كدا اتاكد انه فى مصيبه.. لا مفر منها. لكن فكر بعمليه. احم. ممكن نتفاهم. ونتفق على كل حاجه. وشوفو تحبو ايه. وكله بالحب.
جاسر. فهم. انه عايز يساومهم. وقال. وكله بالد*م برضو.
سوزى: برقت عينيها. ونزلت درجه. وعينيها عليهم. وهتتسحب. ولسه بتلف.
مراد: بخ. رايحه فين. (يا..ريولا ام غل ) شخصيه كرتونيه شريره.
. مراد مراقبها بعيون صقر وعيونه على خطوتها. ولمحها بتنزل وهتلف. لكن اتحرك بسرعه. وهي اتخضت. ولسه هتتوسل ل مراد. وقالها. تؤتؤتؤ. الموضوع ده بالذات شخصى. ومسكها من شعرها. واتحرك بيها وزقها وقعت قدام التربيزه. وتوفيق كان نفسه يقت*لها لانها السبب فى كل ده.
سوزى: بترفع راسها من على الارض. وبصت ل آدم بترجي. لسه هتتوسل ليه وتتكلم.
آدم: شاورلها. متتكلمش. وقالها با ابتسامه. لسه لينا قاعده معاكى.
سوزى: دموعها نازله برع*ب. وقامت برعشه وقلبها هيقف ووقفت جمب توفيق ب*خوف.
توفيق: شاف أن مفيش مفر. وطلع مسد*س. ووجهه في وش آدم. وطارق قام وقف. وجاسر وقف والكل. لكن آدم قاعد ثابت.
توفيق: الالماس الل معاك ده يخصنى. انا هاخد الالماس. وامشى من هنا. ولا كأنى شوفتكو. ولا انتو شوفتوني. وسوزى حلال عليكم. قطعو من لحمها لو عايزين. هي السبب في كل الل حصل ده. وهي. الل قالت لبنتها تنتقم منكو. وهي قتل*ت حماتها. انا ماليش دعوه بيها. هاتو حاجتى. يا اما تقرى على روحك الفاتحه..
آدم: بص ل طارق. صدق ياض ياطارق انا شوفت الفيلم ده قبل كدا. اه والله. والبطل كان قاعد مكانى كدا بالظبط. وكان بيشرب سيجار. واتنهد ومط شفايفه.. بس للأسف انا مبشربش سجاير.
. الكل قلقان وخايف على آدم. ومستغربين ثباته.
توفيق: خا*ف ومبرق عينيه. وآدم نجح بذكاءه يوتره.
آدم: نزل يالا اللعبه دي. وبتهايئلى انت مش بالغباء ده. انك تضرب باللعبه دى. انت مش واخد بالك ولا ايه. ويقصد الل حواليه.
فهد ومراد وزياد ومالك عينيهم زى الصقر على توفيق ورافعين سل*اح على توفيق.

تم نسخ الرابط