رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

يشوفها زعلانه. وفاقت على مراد الل شالها. وراح بيها على مكان عشقهم. وقرب منها. بكل اشتياق …
بعد فتره. فريحه فى حضنه وبتعيط. لانها شافت الجرح. وعيطت بكل وجع. وقالتله يعنى قلقها ده مكنش على الفاضي.
مراد: مدايق. لانها بتعيط من قلبها. وعدلها وقعدها قدامه ورجع ضهرها على صدره. وقالها خليكى كدا. جرحى كدا خف خلاص. وباسها من كتفها. وطمنها أنه كويس. والحمدلله انها جت على قد ايه. وهو قدامها دلوقتي ومفيش داعي للعياط. وحلفها بمراد تبطل عياط. وقامت. وقالتله خليك مكانك. وراحت جابت علبة الإسعافات. وعقمت جرحه. وغصب عنها دموعها بتنزل منها. مراد عيونه عليها. وقرب من وشها. وباس الدموع الل نازله على خدها. وهمس في ودنها من تاني. وقرب منها اكتر من الاول. وفريحه تاهت في عشق مراد. وعاشو ليلة حب جميله.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
تانى يوم ———

بسم الله نبدأ

هشام اتصل على نرمين. وكانت زعلانه منه. لكن بطريقته. خلاها تشتاقله. وقالها انه هيعدى عليها ياخدها من قدام المستشفى. وهو بدء يتخنق منها ومن كل شويه تقولو الوضع ده مش عاجبها. لكن اكيد هيشوف حل.

وراحلها على المستشفى. وخرجت معاه. وراحو على الشقه. ونرمين قاعده فى الليفنج بتفكر تقوله انها عايزه الجواز رسمى. لكن هشام مش مديلها الفرصه. اتفاجئت بالل شالها من غير مقدمات.

هشام: حبيبتي الل وحشتنى. وباسها.ورايح بيها على الأوضه.

نرمين: حاسه انها بترتكب غلط فى حق نفسها. ومش حاسه بالأمان. لكن هي كل الل حاسه بيه انها بتحب هشام.

تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.

هشام: نيمها على السرير. وقلع التي شيرت. لكن فى مخيلته حد غيرها. وكان بيهمس اسمها فى قلبه. وخصوصا لما شافها عن قرب. وانها اجمل من الصور بكتير. قرب من نرمين وهو بيقولها هموت عليكى. وبيكمل جواه. هموت عليكي يالارين. ونفسي تكونى فى حضنى. واتخيلها وقرب من نرمين. الل حست بحب غريب وطريقه هشام متغيره عن قبل. وكلها حب ومشاعر خارجه من قلبه. ونرمين تاهت فى همساته. وطريقته.وغابت عن العالم واشتاقت ل هشام حبيبها ونسيت كل حاجه.

بعد فتره كبيره. هشام. على السرير مرجع ضهره الورا. وطلع سيجار. وبيشرب وباصص قدامه. وبيتمناها في حضنه.

نرمين: نايمه جمبه ومستغطيه. واستغربت أن هشام ما اخدهاش في حضنها زى كل مره. وندهت على هشام ومردش عليها. وشافت أنه سرحان. وبتفكير. يعنى هيسرح في ايه وانا معاه. طيب ليه هو مبقاش بيتكلم معايا ليه زى الاول. كل يوم يكلمنى واجي معاه على هنا ويقرب منى. وبعدها ياخدنى في حضنه. وبعد شويه يقولى قومى البسى علشان اوصلك. وكمان غاب عنها يومين. ولا اتصل بيها. طيب هو ده طبيعي. لا. مش طبيعي. لانه كدا بيستخدمنى لغرض معين. واكيد شويه هيقولى قومي البسي علشان اوصلك. وسرحت ب أفكارها. ونسيت هشام الل جمبها. وبتفكر فى جواز محمد ونور واخواتها وعيلتها البنت عندهم اميره. وليها امير بيعاملها بكل احترام. ويتشرف بيها قدام اى حد. وقالت احسن حاجه انى بستخدم وسيله لمنع الحمل لان قلبى مش مطمن. وغمضت عينيها ودموعها نزلت.

يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.

هشام: خلص السيجار. واتنهد وفاق وشاف الل نايمه جمبه. ونفخ بديق ونسيها تماما وعايزها تقوم تمشي. احم. نرمين.

نرمين: فتحت عينيها. نعم يا هشام.

هشام: قومي البسي علشان اوصلك.

نرمين: بصتله ب استغراب.

هشام: مالك بتبصيلى كدا ليه.!؟

نرمين. اتعدلت. وشدت الغطا عليها. بصراحه مستغربه.

هشام: مستغربه !! من ايه !؟

نرمين: منك يا هشام. مستغربه التغيير المفاجئ ده.

هشام: اتعدل. اووف يانرمين. انتى مبتزهقيش. كل يوم اسطوانه شكل.

نرمين: شدت هدومها وبتلبس. اسطوانه !؟ انت مش حاسس بالل انت بتعمله ياهشام. وبعدين انا عيزا اتكلم معاك.

هشام: بعدين. بعدين. انا ورايا مشوار مهم.

نرمين: بدهشه.بعدين بعدين. ومشوار ايه بقى الل أهم منى ده. ممكن اعرفه.

هشام: قام بيلبس. اوووف مشوار مهم بابا جاى خلال اليومين دول. وعايز اظبط شويه حجات فى الشركه.

نرمين: راحت بسرعه عليه. يعنى باباك جاى. طيب هتعمل ايه.

هشام: بعدم فهم.هعمل أيه ف ايه مش فاهم.!

نرمين: بدهشه. مش فاهم. انت قولت هتتكلم مع والدك وتقولو انك اتجوزت. ولا انت نسيت. انا مبقتش فاهمه حاجه.

هشام: ببرود. ايوه. ماشى. هبقى اشوف. ويلا بقى انا مش فاضى.

نرمين: كأنها عرفت نهايتها من ردة فعله. مسكت دراعه. هشام انت مش بتضحك عليا صح.

هشام: زعق. يووووه. انتى كل يوم تخنفينى كدا. انتى عايزه ايه بالظبط.!؟

نرمين: اتخضت من صوته. ودموعها اتجمعت. عايزه ايه. عايزه نصلح الغلطه دى ياهشام. احنا لازم نروح مع بعض لمأذون. علشان نتجوز رسمى.

هشام: جاب اخرو. مأذون !؟ ليه إن شاء الله. وبعدين انا عايش كدا كويس.

نرمين: زعقت. بس انا مش عايشه كويس ياهشام. انا مخنوقه وكل يوم افكر فى علاقتك بيا. واهتمامك. وتغييرك المفاجئ. هشام احنا لازم تتجوز عند مأذون.

هشام: والله انا مش مخنوق. وعلاقتى بيكى زي ماهيا. ومفيش جواز عند مأذون. وشوفى انتى عايزه ايه وانا معاكى فيه.

نرمين: بصدم#مه: وحطت أيدها على بوقها. ودموعها نزلت. وفهمت كل حاجه. وان ده مكنش جواز. ده كان استغلال. وقالت. انت ضحكت عليا ياهشام. ضحكت عليا. استغلتنى واتجوزتنى عرفى. وصرخت ضحكت عليا.

هشام: راح فتح الدولاب. وبيطلع تيشرت يلبسه. والله ياحبيبتي انا مضربتكيش على ايدك. انا قولتلك هنمضى على ورقتين. وانتى مضيتى برغبتك. وبصلها.. كتفتك انا مثلا وقولتلك أمضى. تؤ محصلش. وياريت نفضل كدا مع بعض على طول. وانا هفضل معاكى.

نرمين: راحت لعندو بغضب. ومسكته من هدومه. انت اييييه. انت مفكرنى ايييه. انا صدقتك علشان فكرت انك بتحبنى. ليه عملت كدا. وسابت التي شيرت. ونزلت قدامه على ركبها بيأس. ليه عملت كدا ياهشام. ليه. وليه انا. انا اذيتك في ايه. انا حبيتك بجد يا هشام. وعيطت بحسره. على غبائها.

هشام اتحرك من قدامها. وراح يسرح شعره. نرمين حبيبتى. كويس انك اكتشفتى ده بدرى. بصى ياروحي. الل بينا ورقه. هتتقطع وكل واحد يكمل طريقه. لكن لو انتى عايزه تكملى معايا صدقينى انا هكون مبسوط. انا كمان بحبك ياروحي.

تم نسخ الرابط