رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

فارس: مبقولش حاجه يروحي. انا هطلبلك الارودر حالا.
رودي: غمزتله. تؤ. سيب الاوردر.كمان شويه. انت قاعد بعيد عني ليه كدا.. هوا أنا مش ناجحه ولا ايه.
فارس: هااا.. لا ناجحه ياروحي.
رودي: بدلع واغراء.. مش هتباركلي.
فارس: بس كدا. قرب منها علشان يباركلها.
بعد يومين.
آدم والعيله كلها قاعدين بيتعشو. وبيهزور. وكان مالك موجود معاهم علشان ساره.
وسمعو صوت عند الباب.
@: —- سلامووو عليكووو
.. وكلهم اتفاجئو.
وفريحه قامت بفرحه.مرراااااد وجريت عليه.
مراد: وفهد مستنوش اكتر من كده. ومراد قال لفهد بما اننا اشترينا للكل هدايا تعال نسافر بكره. وفهد فرح بالخبر ده. ووصلو للمطار. وفهد وصل مراد لحد باب الفيلا. ومراد قاله تعالى سلم على العيله. فهد قاله. طيب انا هحاسب التاكسي. وانت سيب الشنط دى انا هاشيلها. وادخل شوف اى حد كاشف راسه وضحكو. ومراد قاله تمام. لكن استغربو من كمية الحرس الل على الفيلا. والأمن اتعرف على مراد. وفهد. مراد دخل. والأمن هياخد الشنط فهد قالهم لا سيبوهم انا هشيلهم. وفهد دخل ورا مراد وواقف بره الباب علشان لو فى حد قاعد من غير حجاب. وكان متوتر. وقلبه بيدق. ومتحمس في نفس الوقت. وبيعد الثوانى الل كأنها ساعات.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
.فريحه جريت على مراد. والاتنين نسيو كل العيله انها موجوده.
مراد: قلع الشنطه الل ع ضهره. وفتح ايديه لمعشوقته. وكان خايف عليها وهي بتجري الخطوتين دول علشان الحمل. لكن فريحه كانت أسرع منه. وضحكتها على وشها. واتشعلقت في رقبته. ومراد. محسش بجرحه. ورفعها من على الارض ولف بيها. وحشتينى وحشتينى.
فريحه: مكلبشه فيه. بتضحك بدموع. مراد. مراد. حبيبي وحشتنى اوى اوى يامرادي.
ونزلها. وفريحه حضتنه وبتعيط. ومراد مدخلها كلها فى حضنه. ششش بس يابت. انا معاكى اهو بتعيطى ليه. يخربيت ام النكد.
فريحه: بدموع فرح. انت معايا. انت وحشنى اوى يامرادي.انا مش مصدقه احلى مفاجاه بجد.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
آدم: من وراهم. لا صدقى. وسيبى الواد بقى نسلم عليه.
. مراد وفريحه فاقو على صوت آدم. وخرجت من حضن مراد وكانت مكسوفه. بس كانت فرحانه اوى.
مراد. قرب من آدم وسلم عليه وحضنو بعض. والحضن كان طويل ومن غير كلام. لكن السكون ده كان اكبر دليل على أن آدم استكان واطمن ان ابنه وعكازه في الدنيا رجع بالسلامه. وبعدها.
مراد: راح لعند مريم. الل واقفه مكانها. ودموعها نازله. من الفرحه. وشكرت ربنا فى قلبها. وشافت مراد بيقرب منها. ومسك ايديها وباسها. وباس جبينها.. ومريم اترمت في حضن مراد. ودموعها نازله فى صمت. ومراد اتنهد بحب.وكان مشتاق لامه. وابوه. كل واحد ليه معزه مختلفه. وكلهم اكبر من بعض. مريم خرجت من حضنه. ومراد عارف هي هتعمل ايه علشان كده محطش شاش على الجرح. مريم حطت ايديها على دراع مراد ويتحسس بتطمن عليه مجروح. وحطت ايديها على أكتافه وصدره. اخيرا اتكلمت. انت كويس يانور عينى. فيك حاجه طمنى عليك. حد فيكو انت وفهد اتاذيتو. فهد كويس.

مراد للحظه افتكر. وشاف رينو لابسه حجابها. ولف راسه للباب وصفر تصفيره معينه كاشاره لفهد انه يدخل
والكل مستغرب.. ولف ل مريم. انا كويس ياست الكل. وطول ما انتى بتدعلي انا هكون بخير. وباس على ايديها تانى. وسابها وراح يسلم على الكل.
كان رايح يسلم على زين. لكن رينو مصبرتش ودموعها نازله بفرحه.وجريت عليه ابيه مراد. ابيه مراد. ومراد لف وضحك. حبيت ابيه انتى ونوتيلت حياتى. واتشعلقت في رقبته ولف بيها. وضحك وكلهم ضحكوا.
وسلم عليها. وبعدها سلم على زين.
ورينو بترفع راسها. ولمحت فهد داخل من الباب. ووشها بقى جمره فى ثانيه وقلبها دق بسرعه رهيبه. ولا اراديا قدام الكل. وبصوت مسموع. فهد.
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
مراد: كان بيسلم على نور. وبعدها ريتال. ومالك. واندهش بصدم#مه لما شاف ساره. ومالك قاله هحكيلك كل حاجه بعدين. ومراد تفهم الأمر. وراح يسلم على مريم نونو الل وحشاه اوى
فهد: سمع الاشاره. وشال الشنط. وسابها برا باب الفيلا. وداخل. وعيونه عرفت طريقها.ولمحت اجمل عيون. وقلبه دق. ودق اكتر لما سمع انه معشوقته الصغيره ندهت بإسمه اول ما دخل من الباب.
الكل انتبه. ل رينو وسمعوها. وبصو على الباب وشافو فهد. وفرحو. فريحه اول واحده جريت عليه وحضنته. وهو حضنها بحب. ومسد على حجابها وباس جبينها بحب. وبعد كدا حضن آدم. وآدم حضنه بحب واطمن عليه. وراح سلم على مريم وحضنها. وباس ايديها وراسها. ومسح ليها دموعها. وسلم على زين. ومالك. وسلم على نور وريتال. لكن من غير سلام بالايد. لانه حرام. واخيرا لف شاف معشوقته الل عيونها دمعت بفرح. وكمان منزلتش من عليه. وقرب منها لكن بحظر. لانهم حاسين أنهم مكشوفين اوى. احم اذيك يا انسه لارين.
رينو: اتوترت. الله يسلمك. يا استاذ فهد.
فهد: كشر. لكن معلقش عامله ايه. والف مبروك.
رينو: الحمدلله. والله يبارك فيك. احم حمدلله على السلامه.
فهد: الله يسلمك. ووقف متنح. ومش عارف يتكلم. ورينو وقفت كأنها اتسمرت في الأرض.
. وفاقو على صوت آدم. كفايه سلمات بقا ويالا تعالو العشا جاهز.. وكلهم اقعدو واتعشو وكان جو جميل ولطيف وساره حست انها اصبحت جزء من العيله دي.
..وبعد شويه البنات كلهم خرجو في الجنينه والشباب قاعدين في الليفنج..ومراد شايل مريم نونو على رجله. وبيفهم من مالك ايه سر اختفاء ساره. ومالك بيحكيلو.
فهد: قام وسلم علي الشباب وشاف انها فرصه مناسبه وقال طيب ي جماعه انا يادوبك اسلم علي مريم وفريحه واتكل انا.. هطلع علي طارق ورنا
وسلم عليهم واتحرك.. وراح عند مريم وقدملها هديه وكانت عباره ازازه برفان قيمه. واسوره رقيقه جدا. فهد قدملها الهديه.. ومريم كانت مبسوطه وشكرته جدا واستاذنها عشان يسلم علي فريحه في الجنينه مع البنات..
..راح لفريحه وشاور ليها وراحتله وقدملها هديه عباره عن سلسله مكتوب عليها مراد وقالها انا اول لما شوفتها جبتهالك من غير تفكير..
فريحه: فرحت جدا وحضنته وقالوله ميرسي يا فهد دي اجمل هديه جاتلي
فهد: حبيبتي انا عيوني ليكي بس عاوز منك طلب ممكن. ممكن تنادي علي لارين اسالها علي حاجه بس وامشي.

تم نسخ الرابط