رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

محمد: رجع ياكل. طبعا انتى تؤمرى. ياستى في عريس بيحب نرمين جدااا وكلمنى علشان اكلمها. واخد رائيها علشان يتقدملها رسمي.
نور: بفرحه. الله. قولى مين بسرعه.
محمد:دكتور مروان.——

بسم الله نبدأ

مراد نايم. وفريحه بتصحيه.

فريحه. مراااد. مراااد

مراد: ………

فريحه: مرااااد قوووم بقى.

مراد: اتعدل على ضهره. بس يافريحه سبينى انام شويه.

فريحه: يوووه بقى قوووم انا جعانه اوووى يامراد.

مراد: نفخ. اوف. فريحه انا نايم ٥ الصبح.. الساعه كام.يابنتى الله يحرق كدا على الصبح.

فريحه: الساعه ٤ قوم بقى يابيبى.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.

مراد: اتعدل. ونايم على نفسه. واتنهد. وشد فريحه. راسها على رجله. وهي ضحكت.

فريحه: قوم بقى يامرادى. كل ده نوم. انا وانت نايمين فى نفس الوقت.

مراد: بدء يصحصح وبيلعب في شعرها. ولسه هيبتسم. لكن اتخص من فريحه.

فريحه: رفعت راسها بسرعه. الله اييه ده يامراد .

مراد: اتخض ايه ياهبله. انتى فى ايه.

فريحه: اممممم شم معايه كدا.

مراد: بيشم. ومفيش حاجه. ايه يافريحه. مفيش اى ريحه.

فريحه: لالا في وبتشم اووى اللللله يامراد انا شكلى بتوحم.

مراد: قرب منها وابتسم. برومانسيه. وقرب من وشها. والقمر بيتوحم على ايه.

تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.

فريحه: بعفويه. وقالت لمراد الل تايهه فى وشها وبيقرب يبوس خدها.. امممم كوارع.

مراد: قفل بوقه. وغمض عينيه. ورجع لورا. قومي يافريحه من جمبى.

فريحه: ناسيه. أن مراد بيقرف من الحجات دى. اله. ايه ياموراد بقى اممم شامم الله ريحة الكوارع فى مناخيرى.

مراد: فتح نص عين فى مناخيرك. قومي طيب من جمبى.

فريحه: كشرت. ايه ده بقى بتطردنى من حضنك.

مراد: مضطر والله.

فريحه: حطت راسها على كتفه.اممم هتجبلى الكوراع.

مراد: فريحه. اتوحمي على حاجه تانيه غير دى.

فريحه: هو منيوم يامراد. ده وحم وحم. انا بتوحم. الله ويسلام بقى لو مع فتة الكوارع دي ممبار. اااه الله انا جوعت اووووى.

مراد: خلاص قفل بوقه وبيمط في شفايفه. ومردش.

فريحه: مووراد قوم هاتلى كوارع. يلا بقى اممم الله بتخيلها قدامى. يلا بقى.

مراد: نفسى اعرف. انتى ليه مصممه انك تكونى فى نطاق البهايم. ايه علاقتك بيهم انا عايز افهم.

فريحه: كشرت بزعل. ميرسى يامراد. انا مش عايزه حاجه.

مراد: ايوه يابت. مثلى مثلى. وعيشى دور الست الل جوزها ظالمها وجاى عليها.

فريحه: نامت على رجله. بطفوله. وفتحت عينيها وقفلتها زى الاطفال. مش انا قرة عينك.. هتجبلى الكوراع يامورادي.

مراد: اتنهد. امرى لله. وانا اقدر ماجبش. انتى عايزه البت تطلع مزفلطه. هههههههه

يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.

فريحه. هيهيهيهي ظريف.

مراد: ضربها على قفاها.

فريحه: ااه. حرام عليك. انت جبت القسوه دى منين يامراد !؟

مراد: من عند القسوجي هههههههههههه

فريحه: ههههههههه يامراد بس بقى.

مراد: كان نفسي ابوسك. بس فصلتينى.

فريحه: مش مهم انا هبوسك. بس يلا بقى علشان انا جعانه اوووى. وعمو جاسر والعيله هيكونو موجودين الساعه ٦ وقامو. ونزلو والكل اتغدى.

——

زياد: لبس وجهز نفسه علشان يروحو يحضرو كتب الكتاب هو عندو خبر من آدم. وراح ل ماليكه الل قاعده على السرير. ايه ده ياماكى. انتى لسه ملبستيش..

ماليكه: مسحت دموعها. احم واتعدلت. انا هالبس ثوانى وهكون جاهزه. وقامت وعدت من جمب زياد. ورايحه على الدولاب.

زياد: مسك ايدها. ولفها ليه. مليكه انتى بتعيطى !؟

ماليكه: دمعه نزلت منها. ومسحتها بسرعه. لا ابدا مبعيطش. دى حاجه دخلت فى عينى بس.

زياد: اخدها. وقعدو على طرف السرير. انتى معيطه ياماليكه. حبيبتي. قوليلى مالك. انا زعلتك في حاجه. عملت حاجه طيب من غير قصد دايقتك.

مليكه: بسرعه. لا ابدا يازياد. انت عمرك مادايقتنى ولا حتى زعلتنى. ودمعت تانى. انا الل مزعلاك. وكمان شاغله دماغك. بمشاكلى.

زياد:بعدم فهم. مشاكل !؟ ومزعلانى في ايه. انا مش فاهم حاجه ممكن تقوليلي مالك لو سمحتى. ومشاكل ايه دى الل شاغله دماغى !؟

ماليكه: انا سمعتك امبارح الضهر. وانت بتتكلم مع عمو طارق في الفون. وانت في الاوضه التانيه. بس والله سمعتك غصب عني. لانى كنت جايه اقولك قهوتك جاهزه.

زياد: فهم. اممم طيب وايه الل مزعلك اوي كدا.

ماليكه: قامت وقفت واتكلمت بعياط وجع. فيها انى وصمة عار عليكو. ومهما تخيط في الجرح وتعالجه لازم يسيب أثر. وحطت ايديها على بطنها.انا سمعتك وانت بتتكلم عن صافى وأيمن. وانهم اتمسكو. وانك من شهرين واكتر مبتعرفش تنام. وكل ده بسببي يازياد 

تم نسخ الرابط