رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار
المحتويات
سلاح تانى. وقامو علشان يغطو بعض. وعدو من ١ ل ٣ وبدءت الفوضى.
فهد: اتحرك وكان كل تركيزه يقتل الحرس الخاص للراجل الكبير لان جسمهم ضخم جدااا ومبالغ فيه.
مراد: كل تركيزه عايز يضرب نار على الكشافات. لان لما الكشافات تتطفى. العصابه مش هتشوفهم. لان مراد وفهد لابسين نضاره رؤيه ليليه.
فهد: ١.. ٢..٣ وضرب ال٥ حراس فى مقتل
مراد: ١..٢..٣ وضرب على الكشافات. الل موجوده. وكمان فى ٣ حراس مراد قتلهم لأنهم ماسكين الكشافات. كدا فاضل ٨ حرس بالبنت.
الراجل الكبير شارو للحراس وجابو ٦ شنط فلوس دولارات وفتحها قدام ارثر الل ابتسم وهز راسه بانبساط.. ولكن آرثر من جواه كان متغاظ من البنت لانها ضحكت عليه. واكتشف أنها الدراع اليمين للراجل الكبير. وبصلها بفوقيه.
مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
فهد: اشاره ل مراد أن البنت خدتهم فى تانى فاتحه شمال.
مراد: اشاره لفهد. اقتل ال ٦ الباقين وبسرعه مفيش وقت. وفهد ومراد ضربو نار عليهم وم١تو.. وبكدا فاضل البنت.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
الراجل الكبير: طلع مسدس مطلى بماء الدهب. وثبت آرثر. وقالو أن دى اكيد خطه منك يا ارثر علشان تاخد الفلوس والفلاشه وتهرب.
آرثر: اترعب وخاف. لكن قاله وليه متكونش خطه منك انت وتاخد الفلاشه ببلاش وتهرب.
البنت: توقفو فورا. انهم على أعلى مستوى. دعونى افكر. وفكرت. وبصت للكبير وقالت …
فهد ومراد قتلو كل الحرس. وبيعبو زخيره فى السلاح. وفهد حط سلاح ف جيبه الخلفي. واخد عصايه صغيره وسلاح واحد. ومراد كذلك. ولسه هيتحركو علشان يجيبو البنت والكبير وارثر.
مراد: حسنا أخرجى.
فهد: بصدم#مه بص ل مراد. انت صدقتها. مراد تعالى نهجم هجمتنا. دى اكيد خطه منها.
مراد: عارف. وبص قدامه. اخرجو حالا.
البنت:خرجت ورافعه ايديها. وارثر خارج ورافع ايديه. والكبير خارج. وحاطط ايديه فى جيبه. وبيدرس الموقف. ولما شاف أنهم ٢ بس وقتلو ١٩ حارس وكلهم على مستوى من التدريب.. من غير ولا خدش ولا حتى اتعرضو للضرب. مط شفايفه وهز راسه بإعجاب.
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
مراد: نحن لا علاقة لنا بك. ولا نريدك. انتي لست هدفنا. وبص ل آرثر. نحن نريدك أنت.
آرثر: بيمثل انه مش خايف. وماذا تريد. ومن انتم. وكيف جئتم إلى هنا.
مراد: مشى خطوطين لقدام. على بعد مترين. من آرثر. ووقف قدامه. واتكلم بالعربي. انا مش عايز اقول عليك انك كلب. لان الكلب رغم أنه نجس. بس وفى. تخيل بقى انك نجس ومش وفى. ومن غير دوشه تمشى معانا لان انت ملكش ديه.
آرثر: فتح عينيه بصدم#مه. ا.اانت بتتكلم. عربى. انت مين.
مراد. اتكلم بالانجليزي. وقال. انا صقر وبص لفهد. وده الحوت. يا… آرثر. ولا اقولك. يامحسن.
آرثر: برق عينيه.. وخاف من نظرات فهد ومراد. وعايز يهرب بأى طريقه. لانه اتكشف.
البنت: حسنا. إن كنتم تريدون آرثر فهو لكم. نحن لانريده اقتلوه إذا شئتم. ولكن لسلامتك ولسلامتنا دعنا نذهب من هنا الطائره الخاصه لمستر ايلان تنتظرنا في الخارج.
مراد: لسه هيتكلم. لكن فجاءه. وبسرعه جدا. رفع السلاح على البنت وضرب طلقه فى منتصف الرأس.
والبنت. كانت ااقل منه ف السرعه لما شافت مراد بيرفع السلاح عليها. طلعت سلاح من الجيب الخلفى ولسه هتضرب نار على مراد. لكن فى رصاصه تانيه جت في مراد فى منتصف القلب. وكانت من آرثر. الل شاف انها فرصه يقتله علشان يهرب..
فهد: لاااااااااا. مرااااااد.
البنت: اتفاجئت أن الرصاصه مجتش فيها. وسمعت حد بيقع وراها. وبصت شافت حارس من حرس آرثر مقتول في برصاصه في منتصف الرأس. واتصدمت لان كدا كان بينقذها. وانتهدت انها مضربتش نار على الصقر.
مراد: لسه هيتكلم شاف واحد من الحرس لسه مماتش وقام لما سمعها بتسلم آرثر ليهم. وطلع السلاح من وراها وصوب عليها ولسه هيضغط على الزناد. مراد بسرعه جدا رفع السلاح وضربه في مقتل.. ولكن فى نفس الوقت مراد اخد رصاصه في منتصف القلب من آرثر.
فهد: شاف مراد رجع ووقع على ضهره. جري عليه. مراد. مراد.
مراد: بيكح. ا.ا..نا كو.. يس خد الفلاشه بسرعه يافهد. مفيش وقت.
فهد: رفع مراد من الميا وقعدو على جمب. ولسه هيقطع التي شيرت. علشان يشوف جرح مراد.
مراد مسك ايدو. مش وقته هيهربو. تعبنا هيضيع يصحبى. قوم وهات محسن اهم حاجه.
فهد: بيتفس بغيظ. وجاب قماشه حطها على جرح مراد. مراد اهم حاجه خليك فايق. وقام وقف ولف. وشاف ان البنت بتدى اشاره للطياره تيجى وراحت تبعد الجثث عن طريق باب النفق الرئيسى هي وايلان. وارثر جرى على شنط الفلوس. وهيسلم الفلاشه. وهيهرب من الفاتحه. فهد. عينيه زى الدم. وجري عليهم. ومسك آرثر لأنه شافه وهو بيضرب نار على صاحبه. ومسكه بوكسات في وشه. وبرجله فى بطنه وضلوعه. ومسابهوش غير لما سمع صوت عضم ضلوعه بيتكسر. وكمان كسرله ايديه. واداله بالروسيه فى راسه. وكان بيضرب بغضب.وارثر اغمى عليه من شدت الضرب. فهد طلع حقنه من جيبه الخلفى وحقن آرثر في رقبته. ومهتمش بالفلاشه. وسمع صوت الطياره. ولسه ايلان هيفتح رايح على باب النفق. فهد حدف العصايه الل معاه. فى وش الراجل الكبير. ونزف من مناخيره. والكبير مسك وشه. وبيحاول يتوازن. وطلع المسدس وهيضرب فهد مع أنه مش شايف كويس. وفهد رفع السلاح وضرب على ايديه.والكبير صرخ. والمسدس وقع منه فى الميا. والبنت بتلف بسرعه على صوت الكبير. وهتتحرك فهد شارولها ترمي سلاحها من فاتحه النفق على البحر ورمت كل اسلحتها. وجريت. عليه مستر ايلان. مستر ايلان. انت بخير.
ايلان. اقتلى هذا الوغد.
فهد: رجع وخد الفلاشه. وجرى على مراد. مراد. مراد. فتح عينيك. مراااااد..
مراد: بتوهان. وضعف. جبت الفلاشه.
متابعة القراءة