رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

هنا: لا يحبيبى. ووحشنى اوى. البيت وحش من غيرو صح ياماما.
شيرين: اه والله ياهنا يبنتى. كان نفسي اشوفه قبل ماطلع انا والحج الاوضه.
مصطفى: هو مسافر يعنى. تلاقيه نايم في حضن أمه. وتلاقيه منيمهاش امبارح فعلا.
يوسف: ادايق. لان مريم نامت امبارح أول مارجعو من المستشفى من عند ساره. وكمان كريم نايم. ويوسف شغال ع اللاب توب لحد الساعه ٢ بليل. وكمان نام وقام الصبح كانت لسه نايمه. وفهم أن مريم مش عيزا حد يهتم بكريم لانها فهمت انها موهمله. وقام من مكانه. واستاذنهم وطلع. ودخل الاوضه.. شاف كريم قاعد بيلعب في اللعب. ومريم فعلا نايمه. كريم قام وجري على ابوه ويوسف شالو وحضنو.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
كريم: يوسف عايز ناناه.
يوسف: ابتسم. حاضر يسى كريم. تعالى معايا. واخد كريم ونزلو تحت. والكل ابتسم لما شافو كريم بيجرى عليهم ويلعب بحريه. وسابه وطلع تانى. وشاف مريم نايمه فعلا واستغرب. لكن هما لسه مبيتكلموش. وسابها ودخل ياخد شاور وخرج. وفتح الدرج وفتح الدولاب وكان عامل دوشه بسيطه ومريم متحركتش. يوسف قلق. وراح عندها. ومش عايز يكلمها لكن قلبه مش مطاوعه. وشال جزء من الغطا. وشاف وشها احمر جدا. وعرقانه واتخض. وحط ايدو على خدها كانت سخنه اوى. وبيصحيها بخوف. مريم. مريم.
مريم:بتأن. امم. واتنفضت برعشه
يوسف: عدلها. وشاف قد ايه جسمها سخن. واتحرك بسرعه لبس تيشرت ونزل جري. والكل اتخض.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
هنا: ايه يايوسف بتجرى كدا ليه !؟
يوسف: ماما. ماما مريم جسمها كله بيتنفض وسخنه نار.
كلهم: اتخضو. هنا:- تعالى نطلع بسرعه.
شيرين: بدريه.
بدريه: نعم يست هانم.
شيرين: بسرعه هاتى ميا وكمادات وطلعيهم ل هنا عند يوسف.
بدريه: حاضر. وراحت بسرعه.
شيرين: مش هطلع يااشرف تشوف مرات ابنك.
أشرف: مش هينفع ياامى. هي فى اوضتها وممكن يعنى لبسها يكون ….
شيرين: ايوه صح. تاهت عن بالى. معلش يبنى عقلى مبقاش يركز.
اشرف: ربنا يديكى الصحه والعافيه يارب.
هنا: ايه دا يا يوسف. مريم مولعه نار.

يوسف: بخوف طيب اوديها المستشفى.
هنا: لا انا هتصل على نور. واشرحلها بالظبط وأشوف هتقول ايه. ولو قالت نوديها يبقى نوديها. انت بس تعالى اعملها الكمدات دى بسرعه.
يوسف: قعد بخوف وقلق. وبدء يعملها الكمادات.
مريم: بتخرف. يوسف.يوسف.
يوسف: قلبه حن ليها. وخاف عليها. انا جمبك ياحبيبتي.
مريم: بتترعش. يوسف. كريم. يوسف.
هنا: دخلت. يوسف.. نور بتقولك هتبعتلك اسم حقنه. وعلاج على الواتس وتجيبه.
يوسف: فتح الواتس وكانت نور بتكتب اسم العلاج. وقالتله على المواعيد. وقالت الف سلامه عليها. ولو الحقنه منزلتش الحراره انا هاجيلها ابص عليها. ويوسف قام وقال ل هنا تكمل الكمدات وهيروح يجيب العلاج بسرعه ويرجع.
يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.
——————–
هشام: شد الكرسي اتفضلى يانرمين.
نرمين: ابتسمت وقعدت ميرسي ياهشام.
هشام: يارب يكون المطعم عجبك.
نرمين: عجبني بس. ده خرافه. تعرف انا اول مادخلت المطعم فكرته فندق سياحي.
هشام: هههههه. حبيبتي. علشان بس مبتخرجيش كتير. ليكى عليا بعد مايجمعنا بيت واحد. هوديكى كل مطاعم القاهره. والفنادق كلها.هخليكى ملكه.
نرمين.: بسعاده.. بجد يا هشام.
هشام: انتى لسه بتسالى ياحبيبتي. انا هخليكى اسعد واحده فى العالم. انتى بتاعتى ومراتى.
نرمين: مراتك. تعرف أن الكلمه دى حلوه اوى.
هشام: مسك ايديها. انتى مش مراتى وبس انتى كل حاجه حلوه. انتى بتاعتى انا وبس يانرمين.
نرمين: اتكسفت. واكتفت بالابتسامه.
هشام: ها تحبى تشربى حاجه قبل مانتعشى.
نرمين: اى حاجه.
هشام: يبقى نتعشى. لانى واقع من الجوع. تعرفى انا ماكلتش حاجه من الصبح.
نرمين: بزعل ليه بس كدا ياهشام ماكلتش ليه.
هشام: كان عندى شغل فى شركه الباشا. وقولت هعدى عليكى اخدك من المستشفى. ونطلع على الشقه ونتعشى براحتنا. بس قولت بقى انتى بتخافى منى. جبتك هنا.
نرمين: بدفاع. لا متقولش كدا. انا مبخفش منك. بس يعنى كدا احسن. انا بس مببقاش مرتاحه.
هشام: مبتبقيش مرتاحه علشان خايفه منى. نرمين انا بشوف الخوف فى عيونك. وده بيدايقنى. لانك مش واثقه فيا. احنا بقالنا فتره مع بعض اهو واخدتك الشقه. لاعمرى قربت منك ولا عمرى هعملها. اه انا ممكن أضعف. وابوسك. امسك ايدك. وده ناتج عن حبى ليكى بضعف لكن مش لدرجه انى اخسرك فاهمانى ياحبيبتي.
نرمين: قلبها فرح من شخصية هشام الجديدة وأنه اتغير كتير. واتكلمت معاه وصالحته وفهمته وجهة نظرها. واتعشو وهزرو. ووصلها فى السهره. على المستشفى لانها نبطشيه. ونزلت وهو ابتسم بخبث. ولمح محمد خارج من المستشفى. اتوتر واتحرك بالعربيه بسرعه. لانه بيتوتر من محمد.

تم نسخ الرابط