رواية عشقتها منذ نعومة أظافرها كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم مريم نصار

موقع أيام نيوز

محمد: شاف فهد. اهلا يافهد تعالى اتفضل. اعرفك الدكتور محمود. دكتور التخدير.
د محمود: بص ل فهد ومبتسم
فهد: اكتفى بهز راسه.
محمد: دكتور محمود فهد ابن اختى. وظابط في المخابرات.
محمود: والله بسم الله ما شاء الله. كويس انا بدءت اتفائل وإن شاء الله قريب انضم للعيله الجميله دى.
فهد: رفع عينيه. وبص ل محمد وعايز يفهم ينضم لمين.
محمد: احم. وقال جواه ربنا يستر. الدكتور محمود. كان بيكلمنى في موضوع شخصى.
فهد: هز راسه ومستنى محمود يخرج.
محمود: شخصى ايه بقى يادكتور محمد الاستاذ فهد مش غريب ويمكن يتوسطلنا عند الدكتورة لارين.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
محمد: جواه.. نهارك هيبقى طين يامحمود.
فهد: رفع عينيه بغضب. وقام اتوسطلك عند مين !!؟
محمود: شاف هجوم فهد: وبلع ريقه ولكن كمل كلامه لانه عايز يدخل البيت من بابه. احم. قصدى يعنى انى عايز إن شاء الله اعرف رأي الدكتورة لارين. فيا. لانى عايز اتجوزها.
محمد: غبى. غبى يامحمود والله يرحمك.
فهد: من غير مقدمات مسك محمود من هدومه وعلقه وقرب من وشه. انت قولت ايه يالا.
محمود: برعب حقيقي من هيئة الفهد الغضبان. انا. انا. مش عارف انا دايقت حضرتك فى حاجة. انا قولت حاجه غلط.
فهد: الدكتوره لارين. ملك فهد السيوفي وبس. ولو فكرت تنطق اسمها تانى وحياة امى لادفنك صاحي. ولو فكرت بس مجرد تفكير. انك تفكر فيها فى خيالك. هتشوف اسود ايام حياتك. هخليك تتمنى المoت. فاهم يالا.
تتأثر أسعار السيارات من شركات مثل مرسيدس بتقلبات أسعار الذهب وسعر صرف الدولار، مما يؤدي إلى زيادة تكاليف الإنتاج والاستيراد.
محمد: راح على فهد سيب الدكتور يافهد عيب كدا.
فهد: مكلبش في محمود ومش سامع محمد.
محمود: والله انا معرف أن الدكتوره لار… قصدى ان حضرتها تخص حضرتك.
محمد: شد فهد بصعوبه. وكتف فهد. وبص ل محمود. روح انت دلوقتي يامحمود ولينا كلام تانى.

محمود: لاااا انا ماشى. ماشى ومش عايز اتجوز. مش عايز اتجوز.. وجري على بره واختفى..
محمد: اترزع بقى. هتتحكم في تصرفاتك امتى. غباءك ملهوش حدود. وبعدها افتكر شكل محمود وهو متعلق. ههههههههههه الله يخربيتك يافهد.. وشد الورقه من جيبه. وشاف اسم الحقنه. عليا النعمه البت رينو دى اشطر منى فى الطب.. تعالى تعالى اديلك الحقنه.
فهد: بصله بغيظ. انت ازاى تسمح لحد انه يتجرأ ويتكلم عليها.
محمد: وانت متدايق ليه. انت مفكر رينو لسه البنت الصغيره. لا فوق رينو كبرت وكل يوم والتانى بيجلها عريس. بس هي غبيه بترفض
فهد: قرب من محمد لارين ملكى انا وبس.
محمد: قرب منه اكتر … طول ما انت عصبي كدا وغبى رينو مش هتبقى ملكك ———–

يتبع….

عدى شهر وكام يوم. على ابطالنا الحلوين. ونقول نبذه مختصره.

—————

. رينو. بعد ما روحت مع زين وشاف شكلها سألها مالك !؟ وجاوبت نفس الاجابه انها كانت زعلانه على مليكه ومانامتش من امبارح..

.وزين وصلها ل اوضتها وجابلها اكل. وقعد معاها وأكلها. وسابها علشان تنام وخرج

يؤدي ارتباط أسعار الذهب وسعر صرف الدولار بتكاليف المواد الخام والاستيراد إلى تأثير مباشر على أسعار السيارات في الأسواق.

. ورينو نايمه وبتفكر في رد فهد عليها. وعيونها دمعت. لكن من تعبها استسلمت للنوم على طول..

. وبعدها بيومين. راحت كتب الكتاب.. لكن فهد مكانش موجود واستريحت نوعا ما. لانها قررت تبعد عنه نهائيا. من بعد ردو عليها. الل كسر قلبها.. وعرفت بعد كده ان فهد ومراد هيطلعو مهمه لكن جوه مصر.. وتعايشت ال ٣٨ يوم. بدون احداث كتيره.. ورودي دايما تزن عليها علشان تنزل تشتري معاها كل حاجه لان خلاص فرحها قرب وهتنزل النهارده تختار فستان فرحها..

————

. اما الفهد. خرج من عند محمد غضبان ومخنوق وعصبي والغيره بتاكل في قلبه. وفكرة. ان رينو كبرت وبيجيلها عرسان هتموتو حرفيا ونفسه يداريها عن العالم كله. لانه هيتجنن كل ما يتخيل ان في راجل بيبصلها. وكمان بيعجب بيها. وحبس نفسه في شقته اول يومين. وماراحش كتب كتاب زياد.. علشان مش عايز يشوف رينو. لانه متأكد انه هيعمل حاجه غلط وهيتصرف بعصبيه.. وهو شايف ان الفجوه بينهم بتكبر. وبعدها بيوم رجع على الشغل هو ومراد. وجالهم ماموريه لكن جوه مصر. وكانت مراقبه وجمع معلومات. وكان مستريح لانه رجع شغلو اخيرا. وان في حاجه هتشغل تفكيره شويه بعيدا عن معشوقته العنيده اللي مجننه عقل وقلب الفهد..

————–

. اما مراد بعد خطوبه زياد ماخلصت. اخد فريحه ومريم وراح على شقته. وقعد يلعب مع مريم نونو فتره كبيره.. وكمان متعلق بيها جدا.. وفريحه جهزت العشا وراحت علشان تقول ل مراد أن العشا جاهز.. شافت مراد نايم بعمق على السرير ومريم نونو نايمه على صدره. وابتسمت. وصورتهم على الفون. وسابتهم نايمين …

.. وبعد يومين. راحو كتب الكتاب. ورجعو على الفيلا.. وبعد يوم. مراد راجع على شغله. ولما فريحه عرفت انه هيطلع مهمه. عيطت كتير لانها بتعشق قرب مراد. ومابتقدرش تستغنى عنه.. وكانت بتجهز شنطته بدموع. ومراد شافها وكان جواه زعلان علشان مش عايز يبعد عنها. هو ما بيعشقش حد قد فريحته.. وراح وشالها ودفن وشه في شعرها.. وهي في حضنه وعيطت.. ومراد نزلها وباس دموعها وعيونها وخدها وكل حته فى وشها... وفريحه غابت في عالم تاني. وتجاوبت معاه ودخلو جنه حبهم.. وبعدها اخدها في حضنه. وقالها.انها مهمه في مصر وهيكلمها يوميا اول ما يكون فاضي.. وبعدها قام واخد شاور وفريحه ساعدته في اللبس. وكانت غصب عنها بتعيط ومراد باس ايديها وجبينها. وهزر معاها وما سبهاش غير لما ابتسمت. وراح وشال مريم بنته وحضنها وباسها. واخد شنطته. ونزل تحت علشان يسلم على آدم. ومريم الل دموعها على خدها كل مهمه. وقاعده تعيط وآدم جنبها بيهديها ومريم جواها بتحصن مراد وفهد وبتستودعهم عند الله …

..مراد نزل وسلم عليهم وعلى كل الموجودين.. ورينو اتشعلقت في رقبته وعيطت كتير. وسلم على نور. ومحمد.. وزين سلم على اخوه وكان زعلان وخايف عليه … ومراد باس اريان ولي لي. وريتال وسلم على الكل. وخرج ومريم وفريحه ورينو ونور بيعيطو. واستودعوه عند الله.. وفريحه حضنت مريم بعياط. 

تم نسخ الرابط